úterý 28. února 2017

Co je vlastně láska?


Ahojte 😊

Když jsem se včera večer procházela, začala jsem přemýšlet o tom co, je to vlastně láska, jak vypadá a jak si ji vlastně představují ostatní. Já osobně si myslím,že láska nemusí být jen mezi lidmi. Lásku můžeme pociťovat, když děláme něco, co nás baví a naplňuje ať je to sport, hudba,tanec prostě cokoliv, co děláme a baví nás to. Pro mě je ale asi nejdůležitější láska rodiny a přátel. Není nic krásnějšího než vědět, že vás kamarádi a rodina mají rádi za to jací jste a podporují vás v tom, co vás baví. Zajímal mě i názor ostatních a proto jsem napsala pár mým kamarádům, aby mi napsali oni,co si o tom myslí. 














Každý člověk to vidí a představuje si jinak a přesně o tom to je. Strašně moc vám děkuji, že jste mi pomohli s článkem😇  omlouvám se za ty smajlíky,ale chtěla jsem kamarády nechat anonymní. A jak si představujete  lásku vy? Určitě budu ráda,když mi to napíšete. Mějte se krásně a u dalšího článku Ahoj😃.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každou radu,poznámku a určitě i návrh na článek :)