neděle 1. ledna 2017

#těžkyživotbloggera aneb můj rok 2016


Celý rok jsem si říkala,víš co bude úplně super ? Uděláš takový ten článek ,ve kterém shrneš , co jsi dělala každý měsíc v tomhle roce . No jo jen že jsem strašně šikovná. A diář do kterého jsem si od ledna do března zapisovala všechny věci a zážitky, jsem při velkém úklidu vyhodila . Bravo Wendy bravo👏👏 No, ale jelikož se ty 3 měsíce nic zvláštního nestalo, tak budu začínat až dubnem.

Duben

V dubnu se staly pouze dvě věci jedná šťastná a druhá smutná. Začnu tedy tou lepší 😃. Hned ze začátku měsíce se moji sestře narodil syn Maxik❤ , takže jsem se stala tetou. Byla jsem z toho  šťastná , ale ne na dlouho. Protože moje babička onemocněla a musela do nemocnice , takže jsem se kvůli toho trápila. No a málem bych zapomněla na jednu důležitou věc a tou je... Zrušila jsem svůj starý blog a vytvořila nový tady na Bloggeru a jsem za to neskutečně ráda .

Květen

Byl to pro mě ten nejsmutnější měsíc v roce, protože babička to nezvládla a zemřela na rakovinu plic. Když mi to mamka řekla myslela jsem si , že si ze mě dělají srandu , ale bohužel nedělali. Ještě teď se s tím nedokážu smířit a čekám , že se babička někde objeví a zase mě obejme. Byl to ten nejúžasnější člověk na světě. Nebýt babičky a samozřejmě dědy , tak neumím lyžovat , plavat, neletěla bych k moři letadlem, nejela pendolinem do Prahy a dalších milión věcí  . Prostě je toho hodně a jsem jim za to neskutečně vděčná a vždycky budu.

Červen

V červnu jsem jela se třídou na školu v přírodě. Den před odjezdem jsem měla cestovní horečku , celý den jsem zvracela a už jsem myslela , že nikam nepojedu , ale vyspala jsem se z toho a vše bylo v pohodě. Sešli jsme se na nádraží a se všemi zavazadly vyrazili k našemu vlaku. A pak začala naše cesta vlakem nejdříve do Hranic na Moravě a z nich až na Vsetín se kterého jsme jeli na Hovězí. Když jsme dorazili na místo, rozdělili jsme si chatky a šli se nastěhovat. Tím nám začalo 5 úžasných dnů , které jsem si moc užila a myslím , že ne jen já , ale i mí spolužáci. Hráli jsme  spousty her při kterých jsme se ještě více poznali.Vážně super výlet. Hned další týden byl pro mě důležitý , protože jsem absolvovala v hudebce,  do které jsem chodila, jelikož jsem splnila 7 letou školní docházku. Byla jsem strašně moc nervozní zvlášť po té co mi učitelé oznámili , že jsem na řadě jako první. Když přečetli mé jméno byla jsem dost vyklepaná a počasí mi to taky moc neulehčilo , protože bylo kolem 30 stupňů , ale nakonec jsem to zvládla a svůj poslední koncert jsem si dokonce užila. No a nakonec bylo vysvědčení, se kterým jsem nebyla moc spokojená , takže tento rok to musím zvládnout líp.  


Červenec

Konečně začaly PRÁZDNINY  a u nás na bývalém koupališti byla taková akce "ZAHÁJENÍ LÉTA". Byla to moje první akce, na kterou jsem mohla jít bez rodičů. Bylo to tam super, moc jsem si to tam užila. O týden později jsem jela s bráchou a našima na rodinnou dovču zde. Očekávala jsem nějakou katastrofu , ale na konec to nebylo tak hrozné a celkem jsem si to užila.

Srpen 

Srpen jsem začala výletem na Olešnou, na který mě a Saru vzal její bracha. Zatím , co se Radim projížděl na bruslích, šly jsme se se Sarou projít. Za nedlouho měla Sarka narozeniny zde. A hned den na to jsme si udělaly s holkama výlet vlakem na Vsetín. Byl to nejlepší výlet, hned bych se vrátila zpátky. Na Vsetíně mám tetu , takže jsem to tam trošku znala,ale náš průvodce byla Sara ta je tam  jako doma. Navíc je něco jiného se tam procházet s rodinou a něco jiného s kámoškama. Nebudu tady vypisovat úplně vše, protože se nechci opakovat. Celé shrnutí mých prázdnin máte zde.

Září

Kalendář ukazoval 1.září a tím mi začal můj úplně poslední školní rok na základní škole.Nebudu vám lhát,budou mi ti moji retardi chybět ❤😔. V září jsem nevydala ani jeden článek a celkem mě to mrzí,ale vůbec jsem neměla nápady a nechtěla jsem se do něčeho nutit.Radši si chvilku počkám než abych vydala nějaký nekvalitní článek. Jak jste si asi všimli, tak září nebylo vubec zajímavé. Pro mě to byl hlavně měsíc zařizování atd..

Říjen

Říjen nebyl ničím zajímavý krom to , že jsem se začala starat kam na střední půjdu. Takže jsem byla na veletrhu škol a prolistovala snad všechny časopisy , co jsem dostala.

Listopad

V listopadu jsem oslavila své 15. narozeniny . Ty jsem si neskutečně užila, protože jsem měla kolem sebe všechny moje kamarádky, Sarku,Vanesku, Klárku,Simču,Sabinku a Kačku. Šly jsme si zahrát bowling a tam jsem nějak zjistila,že moc velký přeborník teda nejsem 😅😂😂.
Ariel mi holky začaly říkat, protože jsem si obarvila vlasy na červeno.

Prosinec

Abych pravdu řekla letos jsem neměla v prosinci skoro žádnou vánoční náladu. Možná to bylo i tím sněhem. Každopádně jsem tento měsíc měla celkem "nakupovací". Skoro každý týden jsem byla aspoň jednou v Ostravě.😂 Letošní Vánoce byly strašně super dostala jsem krásné dárky mám rozepsaný článek o tom co jsem dostala k Vánocům, zítra nebo pozítří ho vydám. No a konečně Silvestr. Ten jsem si neskutečně užila ,protože jsem byla s přáteli.


Tento článek není nějak záživný ani zajímavý,ale chtěla jsem ho napsat z jednoho důvodu  A to z toho, že je to taková moje vzpomínka a třeba příští rok si tenhle článek otevřu a řeknu si "aha tak tohle se zrovna stalo a tohle jsem dělala". Děkuji všem co tady pro mě tento rok byli,všem co jsem poznala, ale hlavně děkuji mým přátelům a rodině za podporu . Protože díky nim jsem to nevzdala, věřila si a začala dělat to,co mě baví. Taky děkuji vám všem,co čtete mé články doufám,že se tady najde někdo koho mé články aspoň trošku zajímají. Přeji vám krásný a šťastný nový rok hodně úspěchů a pamatujte NIKDY se nevzdávejte kvůli malé překážce, protože za správné věci se musí bojovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každou radu,poznámku a určitě i návrh na článek :)