pátek 11. listopadu 2016

Story of my life


Ahojte 
Dneska to bude takový více osobní článek. Jelikož jsem měla narozeniny a strašně jsem vám chtěla udělat nějaký narozeninový článek tak mě napadlo ,že bych vybrala pár fotek a řekla vám k nim nějaká příběh nebo, co se v tu situaci zrovna dělo. Snad se vám bude článek líbit.


Je 9.11.2001 1:55 ráno a svět postihla pohroma, protože na svět přichází ukecaná a retardovaná holčina jménem Vendula. No dobře zase trochu přeháním asi svět nepostihla zase tak velká pohroma , ale prostě jsem se narodila.


Tady vypadám jako trošku zhulená ,ale to na většině mých fotek. Každopádně byly to moje první Vánoce. V tu dobu jsem ještě vůbec neměla ponětí , co se to vlastně kolem mě děje. Nejlepší dárečky v tu dobu byly plínky 😂.

  
Na téhle fotce ležím v postýlce na vítání občánků. Prý jsem byla zrovna ten případ , co v té postýlce nebrečel a měl hezkou fotku , což se o mém bráchovi o pár let později nedá říct 😂.

 Byla jsem úplně mega swager , protože moje účesy byly hustý jak pára nad hrncem 😂.
Každopádně jsem tady slavila první velikonoce a na to , že mi tam bylo nějakých 4,5 měsíce jsem měla poměrně dost vlasů (to mi zůstalo do teďka)😂.


Pokračujeme v mých úžasných účesech ala palmička 😂. No , ale o tohle tady nejde, asi vidíte , že mám chodítko , což znamená , že jsem se učila chodit. Mamka mi říkala ,že jsem se naučila chodit celkem rychle prý v nějakých 5-6 měsících. Já jsem byla vždycky po předu oproti ostatním 😂😂. Ne samozřejmě to byl vtip 😂.


  
Slavím svoje první narozeniny a moc nadšená z focení teda nejsem , ale tak hlavně , že mám dort , který je větší než moje hlava. Když jsme u té hlavy , tak si nejde nevšimnou , že era palmičky se neustále rozvíjí.

Tady jsem byla poprvé u profi fotografa a mám od tama celkem dost fotek, ale polovinu mám zarámovanou , takže jsem tady  dala tuhle. Co je velice zajímavé už nemám palmičku ano ano vidíte dobře palmička zmizela 😂.



Zase tady máme narozeniny tentokrát už 2 pochopitelně😂😂. Zase jsem dostala dort , který je větší než moje hlava , ale tak nevadí. Taky jsem dostala toho hafana , co sedí vedle mně. Pojmenovala jsem ho Brok do teď vůbec nevím , proč tak debilní jméno, ale je to prostě Brok. Mám ho do teďka a vetšinou , když mám nějakou tu depku, tak si ho vezmu do postele a cítím se líp.

Tady jsou mi 3 roky a společně s mou kámoškou Kačkou jdeme poprvé do školky. Tady můžete vidět jak velice nadšená jsem z toho byla můj obličej mluví za vše.

Přesouváme se k dalším mým narozeninám jenže tyhle už jsou 4, jelikož fotku z 3 narozenin jsem nemohla najít. Jak jsem na začátku článku psala , že se neumím tvářit na fotce normálně , tak tady je jeden z příkladů. Překvapivě jsem tady dostala něco jiného než kulatý dort , který byl větší než moje hlava 😂.Šaty , které mám na fotce jsem naprosto milovala . takže jsem je nosila pomalu i na záchod.



Tady jdu poprvé do nové školky , protože mě mamka předělala jinde. Měla jsem to blízko baráku, takže to byla výhoda . Na fotce jsem s mou tehdejší nejlepší kamarádkou Vančou. Kdysi jsme si byly hodně blízké a to hlavně , protože se naše mamky dost bavily a tak .

Ano vidíte dobře zase jsem tam s Vančou. Jak jsem psala byly jsme si hodně blízké a trávily jsme spolu snad celé dny + jezdily jsme spolu i na dovolené a výlety😂. Takové ty "siamské dvojčata".


 Tady mi jsou 4 roky a babička mě vzala na hory , takže jsem se učila jezdit na lyžích. Kdyby jste mě viděli , tak umřete smíchy vůbec mi to nešlo. Neuměla jsem zatáčet pořád jsem někam padala a když mě babička dala na zkoušku na lyžařský vlek , tak to dopadlo tak , že jsem skončila napíchnutá na plotě , který odděloval sjezdovku a vlekovou dráhu.


V tu dobu , co jsem byla na horách se mi narodil bráška Martin. Nemohla jsem vám tady dát fotku z porodnice , protože jsem tam nebyla , tak tady máte aspoň takovou. 


Zase tady máme narozeniny tentokrát 5. Jak jste si všimli začalo mi období nošení brýlí. Tyhle jsem úplně neměla v lásce , ale tak hlavně , že jsem viděla.

Tohle je asi můj největší a nejlepší zážitek. Babička s dědou mě vzali k moři. Takže jsem poprvé letěla letadlem a ještě k tomu k moři. Za tohle jim budu na vždycky vděčná. Neskutečně jsem si to užila. Takže babi a dědo DĚKUJU vám za to strašně moc.


Poslední narozeninová fotka ( hurááá)😂. Slavím tady 6 let a jak se tak dívám , tak brácha je z toho nadšený více než já. Ach bože proč se taky musel , tak hodně změnit. Proč už to není ten roztomilý , hodný klučina , který vypadá jak andělíček. Tenhle čas bych vrátila zpět jenže to už bohužel nejde.

Fotka z 1.třídy. Můj obličej vyjadřuje veliké nadšení , že už chodím do školy😂😂.  Seděla jsem s Kačkou a od té doby jsme spolu seděly snad každý rok dokud nás učitelka nerozsadila.

Tahle fotka je poslední a je taky nejvíc aktuální 😂. Můžete ji najít na mém instagramu
Snad se vám článek aspoň trošku líbil, omlouvám se , že jsem tady nedala více fotek , ale bylo by to fakt na hoodně dlouho , takže jsem to nějak zhrnula. Mějte krásný den/večer a u dlašího článku Ahoj.

2 komentáře:

  1. Hezký článek :) celkem i vtipný ty tvoje komentáře super :D jde vidět, že jsi měla hezké dětství. Je od tebe hezké,že sem dáváš i takhle osobní věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Jojo moje dětství bylo úžasné jsem ráda ,že jsem takové měla :)

      Vymazat

Budu ráda za každou radu,poznámku a určitě i návrh na článek :)