čtvrtek 10. listopadu 2016

Christmas Wishlist


Ahojte  😊

I když je teprve začátek listopadu, mám tady seznam přání k Vánocům. Vybrala jsem 6 věcí , které si vážně nejvíce přeji. Tak můžeme jít na to.


1) Outdoorová kamera 
 Jako takový number 1 mám tady tuhle outdoorovou kameru , kterou jsem měla původně v plánu si časem koupit sama, ale tak když budou ty Vánoce , tak proč si ji nedat na seznam přání. Kamera má vodotěsný obal se kterým můžete pod vodu do hloubky 30 metrů. Taky má spousty držáků a úchytů, takže je použitelná při různých sportech a aktivitách. No a jelikož příští rok v květnu mám jet se třídou do Italie , tak jsem si řekla, že by bylo super to všechno zaznamenat a udělat článek.

2) Unicorn papuče 
  Ačkoliv je mi 15 patřím mezi milovníky unicornu a když jsem uviděla tyhle papuče, neskutečně jsem se zamilovala. Vypadají úžasně a myslím si ,že budou určitě pohodlné. Pro takového milovníka jako jsem já úplně ideální. 

3) Přívěsek na řetízek/ náramek 
  Už strašně dlouho dobu hledám nějaký přívěsek na řetízek nebo náramek , který by vystihoval to,co mě baví a co ráda dělám. A když jsem objevila tenhle foťaček hned jsem věděla,že je to přesně to , co jsem tak dlouhou dobu hledala. 

4) B.U Secret parfém 
    Tuhle vůni jsem porve viděla u své kamarádky Sary. Když se zrovna "voňala" , tak jsem hned věděla , že to musím mít. Jenže jsem se ještě nějak nedokopala k tomu si ji koupit. Takže kdyby jste někdo z mých příbuzných a kamarádů nevěděli , co mi pořídit za parfém , tak určitě tenhle. 

5) Čepice s oušky 
  Jak už jste si asi podle těch papučí všimli , tak jsem celkem dítko no ,ale hlavně jsem na takové "roztomilé" nebo spíše kýčovité věcičky. Jelikož už nám nějak začala zima a já nemám moc čepic, tak jsem procházela obchody a  když jsem ji poprvé v GATU viděla jen tak z dálky, říkala jsem si , který blázen by jsi ji koupil. Ale , když jsem přišla blíž zase zazněla věta "to musím mít" celkem hrozné se mnou. Prostě já musím mít všechno.

6) Červená karovaná košile 
   Přijde mi , že jsem snad jediný člověk , který nemá žádnou košili. No dobře zase přeháním. Ale představte si ty úžasné outfity s červenou košilí a a černými jeanami nebo leginami. No prostě nádhera. Zase mám v hlavě milion představ jak to vynosit, takže prosíím kupte mi ji někdo. Ach bože zase o něco škemrám já se snad nikdy nepoučím. 

Tohle by bylo z dnešního článku všechno, pokud máte taky nějaké podobné přání , tak mi to napište do komentářů. Mějte krásný den/večer a u dalšího článku zase Ahoj  😊

1 komentář:

  1. Ahojky:) divala jsem se tak na ty tvé články a tenhle mi příjde nejpovedenější, tím samozřejmě nechci říct,že ostatní jsou blbé nebo tak něco jsou taky super, ale tenhle je prostě top :D Jen tak mimochodem ten parfém mám doma a neskutečně na něm ujíždím ,takže dobrá volba.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou radu,poznámku a určitě i návrh na článek :)