středa 24. srpna 2016

Holidays

Tak a už je to zase tady. Ty 2 měsíce uběhly jako voda a za tu dobu jsem poznala nové místa,lidi a mám spousty zážitků. Tyto prázdniny jsem si neskutečně užila,hlavně v srpnu. Tímto článkem bych vám chtěla shrnout moje prázdniny a podělit se o mé zážitky.

Červenec 

Červenec pro mě až tak zajímavý nebyl. Kromě rodinné dovolené na Plumlově zde, a výletu na Štramberk na který mě vzala Sara jsem nikde nebyla. Tím, ale nechci říct , že jsem se celý měsíc válela doma, to vůbec. Každý den jsem chodila ven většinou se Sarou , ale taky jsem byla s Kačou a Vančou. Taky jsem udělala jednou větší rozhodnutí a to: Nechala jsem se obarvit sice jen šamponem , ale přece.Šoupnu vám sem pár fotek ať se trošku pobavíte a tak... Prosím berte ty fotky ze srandy dávám je sem jen aby jste se pobavili a já si zavzpomínala na některé věci.



  



Srpen

Srpen byl pro mě celkem hodně cestovatelský. Hned ze začátku jsem byla se Sarou a jejím bráchou na Olešné. Pak měla  Sara narozeniny zde. Hned další den po jejich narozeninách jsme si s Vančou a Sarou udělaly výlet na Vsetín. Byla to pro mě taková menší zkouška jestli dokážu být samostatná. Výlet se mi neskutečně líbil moc jsme si ho užily, akorát mě mrzelo , že mám rozbitý mobil takže jsem nemohla fotit. Ve čtvrtek jsme zase s holkami cestovaly a to na Štramberk. Tentokrát jsme , ale nejely samy byli s náma Sařiní rodiče.Byla to hezká procházka , ale už jsem byla unavená , protože jsem málo spala a navíc bylo horko.V pátek ráno jsem vstávala brzo , protože jsem s našima jela do Ostravy a hádejte kdo s námi jel? Ano zase Sara😂😂😂 Už si musíte říkat , že my dvě jsme spolu uplně všude a máte celkem pravdu. V Ostravě nás taťka zavezl do Shopping parku a měly jsme 2 hodiny na to , aby jsme to všechno prošly. No abych pravdu řekla nejvíce času jsme strávily  New Yorkeru . Po 2 hodinách jsme měly nakoupeno i když ne moc , ale přece něco. K autu už jsme šly pomalu jak šneci , protože jsme byly uplně unavené a bolely nás nohy. V sobotu jsem šla se Sarou na pouť , sice jsme nebyly na žádném kolotoči , ale měly jsme cukrovou vatu a velký pendrek a bez těchto věcí já si pouť nedokážu představit. No a trošku jsme si zahrály na malé holčičky , protože Sara chtěla balonek , ale nesla jsem jí ho celou dobu já .  Byl to asi nejvíc hektický a namáhavý týden , ale stál za to. Tento týden už mám takový školní-nakupovací a chystací . Vůbec to nedoážu pochopit ,že to tak rychle uteklo. Doufám , že jste si prázdniny aspoň trochu užili nebo ještě užíváte.











Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každou radu,poznámku a určitě i návrh na článek :)