čtvrtek 11. srpna 2016

Co se to děje?


Nedávno, když jsme byly se Sarou na našich oblíbených houpačkách , tak jsme se bavily o tom jaká je vlastně ta naše generace.Tohle , co vám tady teď dám je přímo to, co mi řekla a pak i napsala Sára.Podívej se na to takhle život je takový jaký si ho uděláš 😉 tahle generace jde totálně do háje, všechno jde do háje. Podívej se kolem sebe všude samí nepřejícní lidé, kteří o tobě roznáší pomluvy nic jiného... Člověk musí pro to udělat všechno, aby si ho ostatní oblíbily ,ale je tady jeden problém teď si tě lidi oblíbí jen, když zjistí, že kouříš nebo hulíš nic jiného 💀.Když se kouknu na některé holky, kterým není ještě ani 10 let a už se malují, jako nějaké 20-ky , co to jako má znamenat? To těm rodičům nevadí? Já do svých 13 let ani nevěděla, co to slovo "šminky" znamená. Když se kouknu na některé 12-13 leté holky, které píšou každou chvíli status na facebooku, jak jsou na tom špatně, že na ně kluci kašlou, že se půjdou asi zabít, že je nikdo nemá rád.Ty bych nejradši prohodila oknem. Já si v jejich věku hrála ještě s barbínama. Na tomhle jsme se shodly,protože to tak je. Nevím třeba je to jen v našem městě nebo i někde jinde, ale bohužel to tak je.Někdy bych ty časy, co jsem si hrála s panenkami chtěla vrátit zpět. Protože v tu dobu moje jediná starost byla ta jestli mojí panence budou pasovat šaty s barvou pleti nebo jestli má správný účes. Vážně někdy , když procházím městem se mi chce brečet jak ty děti vidím. Například znám jednu holčinu, které je něco kolem 13 a každý den píše 1000 000 statusů o tom jak jsou její kamarádi falešní a jak někoho miluje,ale on ji zradil atd...Já v jejím věku jsem byla ráda, když jsem měla aspoň 1 kamarádku a na kluky jsem neměla vůbec pomyšlení.Neberte si to nějak špatně je to pouze můj názor. Každý to vidíme jinak , ale třeba se najde někdo kdo to vidí stejně.

2 komentáře:

  1. Pravda, nevím kolik je tobě a tvé kamarádce , ale mate velikou pravd.Všechno jde do haje . Jde vidět , že Saru teda pokud nevadí ,že ji tykam hodně jí to vadí :/ a ani se ji nedívím. Hezký článek

    OdpovědětVymazat
  2. No ona je hodně upřímný člověk a řekne si , když se jí něco nelíbí.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každou radu,poznámku a určitě i návrh na článek :)