úterý 26. července 2016

Dovolená na Plumlově


Vítám vás po delší době zase u nějakého článku☺. Tentokrát to bude spíše fotočlánek a to z dovolené na , které jsem byla s bráchou a našima . Nebudu to více okecávat a pustím se do toho.

Den příjezdu 

23.7 jsme v  10:30 vyjeli na rodinnou dovolenou do autocampu na Plumlově. V autě bylo celkem vedro, ale dalo se to ještě přežít. Cestu jsem si zkracovala posloucháním písniček a kocháním se krásné přírody a nádherných baráčků okolo nás.  Když už jsme byli skoro v cíli, zastavili jsme se ještě v obchodě , abychom nakoupili nějaké jídlo a pití. Od obchodu už to bylo je pár minut a byli jsme v cíli. Před námi stál autocamp a byl doslova narvaný návštěvníky ať už z Česka nebo ciziny. Zatím , co já s bráchou jsme čekali v autě , mamka s taťkou šli vyřídit ubytování a vyzvedli si klíčky od naší chatky. Po příchodu do chatky jsme si začali vybalovat věci  a na chvilku si po cestě odpočinuli. Kolem 3 hodin odpoledne jsme si šli projít terén a zjistit kde co vlastně je. Nejvíce se mi líbilo, když jsme se šli podívat k přehradě , samozřejmě bych to nebyla já  , kdybych si to nevyfotila 😃.
Když jsme se vrátili , tak mamka udělala večeři. Po večeři jsem se šla umýt a převléct do pyžama , pak jsem asi hodinu seděla venku na lavičce a psala si s kámoškou a kamošem. Bylo asi půl 1 , když jsem usnula.

1.Den 

Bylo asi 8 hodin , když jsem se vzbudila a šla se nasnídat. Po snídani jsem se chystala na celodenní vycházku , kterou měli naši v plánu . O půl 10 jsme vycházeli z campu směr zámek Plumlov. Šli jsme lesnatou cestičkou a já jsem celou dobu přemýšlela o tom , co napíšu do tohoto článku. Za necelou půl hodinu jsme se dostali k zámku , který mě opravdu překvapil tím jak byl vysoký a byla jsem trošku zklamaná z toho , že se na tomto zámku nedělají prohlídky , protože by mě zajímalo jak to vypadá zevnitř. Chviličku jsme poseděli na lavičce  kde jsme si vypili pití co nám naši koupili a pak se šli porozhlédnout kolem zámku. V zámeckém dvoře měli výstavu ještěru , hadů a různých plazů. Já jsem se nešla podívat , protože se toho bojím a tak jsem čekala venku na lavičce a dělala si poznámky , co nesmím zapomenout zmínit ve článku .


Cestu zpět taťka vybral trošičku jinačí  a tak jsme šlapali hlavně do kopečka , ale jinak se šlo dobře . Krasně jsme to prošli kolem přehrady a poznali nová místa . Moc se mi tato vycházka líbila a do 
campu jsem přišla celkem zničená 😃.

2.Den

Je pondělí a my jsme se rozhodli , že se zajedeme podívat do Olomoucké Zoo. V 9 hodin jsme vyjeli a cesta utíkala rychle do té doby než taťka špatně odbočil , protože bylo udělané špatné označení. Začali jsme bloudit různými vesnicemi a pořád ne a ne najít tu správnou cestu. Asi po hodině jsme potkali 2 milé lidi , kteří nám poradili a konečně jsme jeli správně až do Olomouce. V autě začalo být pořádné vedro a cestu nám komplikovaly semafory , které jak naschvál vždy rozsvítily červenou , takže jsme pořád čekali. Bylo asi 11 , když jsme konečně dorazili na parkoviště k Zoo. Byla jsem natěšená jak malé dítě , protože já zoologické zahrady miluji. Zoo je to teda veliká to vám musím říct , ale nejvíce se mi líbily žirafy a kočkovité šelmy.











 Kolem 1 jsme jeli domů a cestou jsme se stavili ještě do obchodu a pak už hurá do campu . Když jsme přijeli plácla jsem sebou o postel, protože jsem byla z toho horka úplně vyřízená a nakonec jsem i usnula. Kolem 6 jsem se probrala a trošičku si začala balit věci. No a pak už jsem nic moc nedělala , protože jsem byla pořád unavená .

Den odjezdu 

Kolem 8 ráno jsme začali balit věci a uklízet chatku , protože do 10 musely být odevzdané klíče na recepci. Jenže my jsme byli tak šikovní , že jsme to stihli dříve a kolem půl 9 už jsme jeli domů.
Vůbec netuším kolik bylo hodin , když jsme přijeli , protože jsem byla tak ráda , že jsem doma , že už jsem nic kolem sebe nevnímala . Ale dovolená byla hezká i když jsem se trošičku nudila .




4 komentáře:

  1. Hezky napsaný článek jde vidět , že sis s tím dala práci to takhle sepsat + přidat i fotky ať je to zajímavější. Určitě to musela být zajímavá dovolená :) Myslím , že když takhle budeš pokračovat někam se určitě dostaneš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne sis to uzila, kdyz jsem na zamku pred cca 4 roky byla, tak se prohlidky jeste delali, ale ubezpecuji te ze jsi o nic neprisla :-D
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teď se tam uvnitř dělají jen nějaké výstavy obrazů a nic víc :D

      Vymazat

Budu ráda za každou radu,poznámku a určitě i návrh na článek :)