úterý 28. června 2016

Nevím , co to se mnou je



Poslední dobou vůbec nevím , co se to se mnou děje. Jsem náladová , ale hlavně smutná všechno mi leze na nervy a nejradši bych byla o samotě nebo jen s nejbližšími kamarády (jsou 4) . Jenže , když se mě zeptají , co se  se mnou děje řeknu , že nic , protože sama nevím , co se mnou je .

Hodně mě to mrzí , protože úplně bezdůvodně vybouchnu přitom se ten člověk normálně slušně na něco zeptá a já jsem hned jako sopka. Snažím se přijít , co to se mnou je a nemůžu na nic příjít. Možná je toho všeho na mě hodně nebo to jsou jen stresy před prázdninami fakt nevím , ale jedno vím nikdy jsem tohle nedělala o to víc mě to překvapuje . Doufám že se to do začátku prázdnin spraví , protože nechci mí zkažené prázdniny tím , že budu na všechny protivná a nikdo se pak se mnou nebude bavit a taky nechci kazit prázdniny ostatním tím , že se budou muset dívat na to jak jsem náladová .

2 komentáře:

  1. Ahoj Wendy Will, konecne slysim ze nekdo citi to stejne co ja. Vubec se nestresuj Tim ze se tak citis protoze odpoved proc to take mas je : Puberta :D....aspon to rikaji vsichni mi :D a pry to casem prejde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufám ,že je to jen ta puberta. Jsem ráda , že v tom nejsem sama :D

      Vymazat

Budu ráda za každou radu,poznámku a určitě i návrh na článek :)