čtvrtek 9. června 2016

Cena našich životů


Myslím si, že cena našich životů je nevyčíslitelná, protože máme spousty možností se vzdělávat , cestovat , zažívat dobrodružství , být s rodinou a přáteli.....
Je velmi smutné,že hodně lidí přijde o život kvůli "kravině"ať je to alkohol či drogy za volantem, nebo si někdo vezme život , protože se s ním rozešel partner a on to nezvládl. Ale proč tohle lidé dělají?
Vždyť je tolik možností , jak to vyřešit . Snad každý má alespoň jednoho rodiče a když už ne , tak existuje odborná pomoc. Je tolik možností , jen je využít .
A co ten alkohol , to jsou lidé vážně, tak lhostejní? Jen , protože je člověk nezodpovědný , přijde o život dalších x nevinných lidí. Měli bychom se nad sebou zamyslet , protože za každou blbost se platí a bohužel si to většinou odskáče i někdo jiný. Je mi líto těch nevinných lidí , jejich kamarádu a rodiny. Vždycky jsem věděla , že ztratit někoho je hrozné , ale nedávno , když mi umřela babička na rakovinu jsem zjistila jak moc hrozné .Ztratila jsem člověka , který byl můj nejlepší kamarád. Byla to nejlepší babička na světě a cokoliv bych dala za to , aby se mohla vrátit a já ji mohla obejmout . Proto si svých životů važme , protože nikdy nevíme , co se třeba za hodinu stane .

2 komentáře:

  1. Hodně lidí si ani neuvědomí, o co v životě přihází a , že si neváží , tak důležitých věcí. Člověk si to uvědomí až tu danou věc příjde , jenže už to nejde vratit. Krasný , pravdivý a dojemný článek .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc si toho vážím , že se to někomu líbí a má na tokové věci stejný názor jako já :)

      Vymazat

Budu ráda za každou radu,poznámku a určitě i návrh na článek :)